ŘEDITEL/ŘEDITELKA KNIHOVNY
Zaměstnavatel:
Obec Dobrá
Místo výkonu práce:
Dobrá
Platové ohodnocení:
25 000 – 31 240 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Pracovní poměr:
Od 1.3.2021 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
Poznámka zaměstnavatele
A16 z:11/1/2021
Obec Dobrá
vyhlašuje na základě usnesení Rady obce Dobrá č. 2.69.RO.2020 ze dne 7.12.2020
výběrové řízení na funkci ředitele/ředitelky Místní knihovny Dobrá, příspěvková organizace, Dobrá č. 230, okres Frýdek-Místek.
Požadavky na výkon funkce:
- středoškolské vzdělání v oblasti kulturního managementu, knihovnictví, kulturologie nebo
v příbuzných oborech; event. ekonomické vzdělání s praxí v podobném zařízení,
- znalost principů ekonomického fungování příspěvkové organizace a právních předpisů
vztahujících se k řízení těchto organizací v oblasti kultury,
- znalost v oblasti zadávání veřejných zakázek a orientace, popř. praktické zkušenost
v oblasti dotační politiky státu a Evropské unie a dalších subjektů výhodou,
- minimálně 3 roky praxe v oboru,
- organizační schopnosti, praxe v řízení většího pracovního útvaru minimálně 3 roky,
- občanská a morální bezúhonnost,
- znalost práce na PC (MS Office, internet…) a orientace v oblasti knihovních software.
Přihláška musí obsahovat:
- motivační dopis uchazeče (uveďte kontaktní adresu, telefon, e-mail),
- strukturovaný životopis uchazeče s uvedením dosavadních zaměstnání, odborných znalostí a
dovedností (včetně stručných údajů o případné publikační činnosti),
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
- ověřená fotokopie lustračního osvědčení dle § 2 odst. 1 písm. a) a b) zákona č. 451/1991 Sb.,
v platném znění (dočasně lze nahradit čestným prohlášením); nevztahuje se na uchazeče
narozené po 1.12.1971,
- čestné prohlášení ve smyslu § 2 odst. 1, písm. d) až h); nevztahuje se na uchazeče narozené
po 1.12.1971,
- písemně zpracovanou koncepci rozvoje a řízení v rozsahu max. 3 stran strojopisu formátu
A4.
Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů - platový tarif v 10. platové třídě.
Předpokládaný termín nástupu: 1.3.2021
Přihlášky podávejte do 1.2.2021 do 11:00 hodin na adresu: Obec Dobrá, Dobrá č. 230, 739 51 Dobrá, doporučeně poštou nebo osobně na podatelnu OÚ Dobrá, v uzavřené obálce, označené textem: "Neotvírat - výběrové řízení - ředitel/ka Místní knihovny Dobrá".
Po ukončení výběrového řízení budou nevybraným uchazečům poskytnuté materiály vráceny zpět poštou.
První kontakt
Kontaktní osoba: PŘIHLÁŠKY DO 1. 2. 2021
Referenční číslo ÚP:
20464900727
Poslední aktualizace:
11.1.2021