Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Paskov / LOGISTIK - LOGISTIČKA S NĚMECKÝM JAZYKEM

LOGISTIK - LOGISTIČKA S NĚMECKÝM JAZYKEM

Fortemix, s.r.o. nabízí volné pracovní místo na pozici LOGISTIK - LOGISTIČKA S NĚMECKÝM JAZYKEM. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením 25 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je Fortemix, s.r.o. - pracoviště, okres Frýdek-Místek. Nástup možný ihned. Další informace Vám poskytne Renáta Keková.

Zaměstnavatel: Fortemix, s.r.o.
Místo výkonu práce: Paskov
Platové ohodnocení: 25 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 40
Pracovní poměr: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

A16 z:14/5/2021 a:4/6/2021
Jsme úspěšná česká rodinná firma s 30 ti letou tradicí a více než 100 pracovníky, která rychle roste a expanduje na zahraniční trhy.
Vyvíjíme a vyrábíme PVC podlahy Fortelock, průmyslové podlahové systémy a střešní krytinu Ekoternit.
Naše produkty prodáváme do 24 zemí Evropy a on-line jsme již v osmi zemích.
Klademe důraz na ekologii, kdy každý rok zachráníme více než 2 000 tun plastu před skládkováním, a filantropii, a proto podporujeme nespočet organizací v našem regionu.
Pracujeme jako tým, proto investujeme nejen do moderních technologií, ale i do zázemí a vzdělávání zaměstnanců. Sázíme na inovaci, jistotu a stabilitu rodinné firmy.
V současné chvíli hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici:
LOGISTIK / LOGISTIČKA S NĚMECKÝM JAZYKEM
CO BUDE VAŠÍM ÚKOLEM:
- Komplexní zpracování objednávek především našich německy mluvících zákazníků.
- Podpora a péče o zákazníky - denní komunikace telefonicky, e-mailem.
- Aktivní kontakt s obchodními zástupci, distributory a dopravci.
- Administrativa - tvorba dodacích a přepravních listů a dalších dokumentů spojených s expedicí, vystavování faktur.
POŽADUJEME:
- Znalost německého jazyka - slovem i písmem na úrovni mírně pokročilé
- Zralou osobnost s komunikačními a organizačními dovednostmi, asertivním a nekonfliktním jednáním, zákaznickým přístupem, chutí učit se nové věci.
- Samostatnost, spolehlivost, týmovost, loajalitu, bezúhonnost.
- Znalost práce na PC a znalost MS Office (Excel, Word, Outlook).
- Min. středoškolské vzdělání.
- Oceníme zkušenost z obdobné pozice s poskytováním podpory zákazníkům nebo obchodnímu týmu.
BENEFITY:
- Dlouhodobé zaměstnání u stabilní české firmy.
- Obědy na pracovišti s příspěvkem zaměstnavatele 55%.
- Až 5 týdnů dovolené (v rámci bonusového programu).
- Roční bonusy na základě Vaši výkonosti.
- Příspěvek na penzijní připojištění.
- Vedení, které naslouchá a spolu s vámi hledá řešení (pověděli nám zaměstnanci v průzkumu).
- Oporu při konzultacích v případě potřeby.
- Podporu vašeho rozvoje nejen formou školení, které si vyberete, mentoring.
- Firemní akce (kulturní akce, den otevřených dveří, vánoční večírek aj.).
Zaujali jsme Vás? Pojďte se s námi potkat a popovídat si o vzájemných možnostech a očekáváních.
KONTAKT EMAILEM.

První kontakt

Kontaktní osoba: Renáta Keková
E-mail: kekova@trymat.cz

Referenční číslo ÚP: 21669060764
Poslední aktualizace: 4.6.2021

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 22.6.2021.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů