Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Paskov / OBCHODNÍ SPECIALISTA PORADCE - PORADKYNĚ

OBCHODNÍ SPECIALISTA PORADCE - PORADKYNĚ

Fortemix, s.r.o. nabízí volné pracovní místo na pozici OBCHODNÍ SPECIALISTA PORADCE - PORADKYNĚ. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením 25 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je Fortemix, s.r.o. - pracoviště, okres Frýdek-Místek. Nástup možný ihned. Další informace Vám poskytne Renáta Keková.

Zaměstnavatel: Fortemix, s.r.o.
Místo výkonu práce: Paskov
Platové ohodnocení: 25 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

A16 z:25/5/2021 a:4/6/2021
Jsme úspěšná česká rodinná firma s 30-ti letou tradicí a více než 100 pracovníky, která rychle roste a expanduje na zahraniční trhy.
Vyvíjíme a vyrábíme PVC podlahy Fortelock, průmyslové podlahové systémy a střešní krytinu Ekoternit. Naše produkty prodáváme do 24 zemí Evropy a on-line jsme již v osmi zemích.
Klademe důraz na ekologii, kdy každý rok zachráníme více než 2 000 tun plastu před skládkováním, a filantropii, a proto podporujeme nespočet organizací v našem regionu.
Pracujeme jako tým, proto investujeme nejen do moderních technologií, ale i do zázemí a vzdělávání zaměstnanců. Sázíme na inovaci, jistotu a stabilitu rodinné firmy.
V současné chvíli hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici: OBCHODNÍ SPECIALISTA PORADCE.
CO BUDE VAŠÍM ÚKOLEM:
- odborné poradenství a podpora klientů na zákaznické lince, případně chatu, v souvislosti s jejich poptávkami
- komplexní zpracovávání objednávek zákazníků, včetně aktivní spolupráce s obchodními zástupci, distributory a dopravci, fakturace
- aktivní rozšiřování zákaznické sítě prostřednictvím kampaní
- získávání zákaznických referencí a zjišťování jejich spokojenosti.
POŽADUJEME:
- výborné komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
- aktivní znalost angličtiny nebo němčiny slovem i písmem + francouzštiny nebo ruštiny
- aktivní přístup ke změnám, inovacím a hledání nových příležitostí a cest
- vysoké pracovní nasazení, samostatnost a ochotu učit se novým věcem
- odolnost vůči stresu
- znalost práce na PC a znalost MS Office (Excel, Word, Outlook)
- pozice vhodná pro absolventy SŠ nebo VŠ.
- oceníme zkušenost z obdobné pozice s poskytováním podpory zákazníkům nebo obchodnímu týmu.
BENEFITY:
- dlouhodobé zaměstnání u stabilní české firmy.
- obědy na pracovišti s příspěvkem zaměstnavatele 55%.
- až 5 týdnů dovolené (v rámci bonusového programu).
- roční bonusy na základě Vaši výkonosti.
- příspěvek na penzijní připojištění.
- vedení, které naslouchá a spolu s vámi hledá řešení (pověděli nám zaměstnanci v průzkumu).
- oporu při konzultacích v případě potřeby.
- podporu vašeho rozvoje nejen formou školení, které si vyberete, mentoring.
- firemní akce (kulturní akce, den otevřených dveří, vánoční večírek aj.).
Zaujali jsme Vás? Pojďte se s námi potkat a popovídat si o vzájemných možnostech a očekáváních. Kontakt emailem.

První kontakt

Kontaktní osoba: Renáta Keková
E-mail: kekova@trymat.cz

Referenční číslo ÚP: 21789060725
Poslední aktualizace: 4.6.2021

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 22.6.2021.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů