Hledat zaměstnání

ÚČETNÍ

Marketingové a finanční služby s.r.o nabízí volné pracovní místo na pozici ÚČETNÍ. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu určitou do 14.7.2022 s ohodnocením od 30 000 do 40 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Vyšší odborné. Místem pracoviště je Marketingové a finanční služby s.r.o. - pracoviště, okres Frýdek-Místek. Nástup možný ihned. Další informace Vám poskytne Kateřina Ponikvová.

Zaměstnavatel: Marketingové a finanční služby s.r.o
Místo výkonu práce: Frýdek-Místek
Platové ohodnocení: 30 000 – 40 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 40
Pracovní poměr: Na dobu určitou do 14.7.2022
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

A16 z:23/6/2021 a:14/7/2021
Máte alespoň dva roky praxe v oblasti finančního účetnictví?
Znáte principy účetnictví a daní?
Chcete pracovat pro dynamickou a rostoucí společnost?
Pokud na všechny otázky odpovídáte ANO, máme tady pro Vás skvělou pracovní nabídku, kdy pro společenství podniků Ekocesta a.s. hledáme schopného kandidáta/kandidátku na pozici ÚČETNÍ.
Marketingové a finanční služby, s.r.o. jsou součástí skupiny podniků Ekocesta, a.s. Přinášíme skupině podniků podporu v podobě nadstandardního servisu poskytovaných služeb v oblasti ŘLZ, financí a marketingu. Ekocesta a.s. využívá nové příležitosti, pomáháme lidem na jejich cestě k uhlíkové neutralitě. Šetříme lidem jejich peníze za energie a učíme je, jak ve svůj prospěch využít obnovitelné zdroje energie. Pod křídly skupiny Ekocesta a.s. poskytujeme klientům unikátní soubor energetických služeb. Podílej se společně s námi na zelenější budoucnosti napříč celou Českou republikou.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- znalost systému POHODA (výhodou),
- znalost účetních a daňových zákonů ČR,
- orientace ve výkaznictví v oblasti účetnictví a statistiky,
- ochota učit se chybějící znalosti a dovednosti.
Náplň práce:
- vedení kompletní účetní agendy svěřených společností v souladu s právními předpisy,
- účetní evidence došlých faktur, kontrola formální správnosti,
- vystavování faktur,
- příprava platby faktur a jiných závazků,
- zúčtování došlých plateb a odeslaných plateb,
- zpracování přiznání k DPH a komunikace s finančním úřadem,
- zpracování podkladů pro DPPO a spolupráce s daňovými poradci,
- příprava podkladů pro audit a spolupráce s auditory,
- zpracování kompletní inventarizace účtů včetně kontroly a zaúčtování vzájemných závazků a pohledávek ve skupině,
- zpracování různých výstupů na základě požadavků bank, investorů a vedení společnosti,
- upozorňování nadřízeného pracovníka na nedostatky v účetní a smluvní dokumentaci.
Nabízíme:
- stravenkový paušál, služební tel.+ SIM, příspěvek na dopravu, příspěvek na životní nebo penzijní pojištění, možnost profesního růstu, školení, po roce nabízíme prodloužení na dobu neurčitou.
Kontakt emailem.

První kontakt

Kontaktní osoba: Kateřina Ponikvová
E-mail: kariera@ma-fin.cz

Referenční číslo ÚP: 22159440772
Poslední aktualizace: 14.7.2021

Podobné pracovní nabídky

Jiřina Hejčíková – Frýdek-Místek
23.7.2021 · 25 000 Kč
ING corporation, spol. s r.o. – Frýdek-Místek
12.7.2021 · 30 000 Kč
Jiřina Hejčíková – Frýdek-Místek
23.7.2021 · 25 000 Kč
BERNDORF BÄDERBAU s.r.o. – Bystřice
22.7.2021 · 23 000 – 25 000 Kč
ING corporation, spol. s r.o. – Frýdek-Místek
12.7.2021 · 30 000 Kč
Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 31.7.2021.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů