Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Frýdek-Místek / ASISTENT - ASISTENTKA

ASISTENT - ASISTENTKA

SOLIDSUN s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici ASISTENT - ASISTENTKA. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu určitou do 30.9.2022 s ohodnocením od 22 000 do 24 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je SOLIDSUN s.r.o. - pracoviště Příborská, okres Frýdek-Místek. Nástup možný od 1.10.2021. Další informace Vám poskytne Lucie Kupková.

Zaměstnavatel: SOLIDSUN s.r.o.
Místo výkonu práce: Frýdek-Místek
Platové ohodnocení: 22 000 – 24 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 40
Pracovní poměr: 1.10.2021 – 30.9.2022
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

A16 z:8/9/2021
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici ASISTENTA - ASISTENTKY, na kterého/kterou bude spoleh, poradí si v každé situaci, která bude pro nás podpora a zároveň duše kanceláře. Jdete s námi do toho? Ozvěte se nám!
O firmě SOLIDSUN:
- Jsme rychle rostoucí ryze česká firma, která hledá dalšího nadšence do fotovoltaiky. Je nás už více než 100, kteří chtějí pomáhat lidem využívat obnovitelné zdroje energie. Budujeme firmu, která klade důraz na nadstandardní servis a spokojenost svých zaměstnanců. Pod křídly skupiny Ekocesta přinášíme našim klientům podporu na jejich cestě k uhlíkové neutralitě. Tvoříme zelenou budoucnost a jsme jim spolehlivým partnerem, který nabízí unikátní systém energetického řešení na míru. Přidej se k nám a tvoř společně s námi lepší budoucnost.
Náplň práce:
- Zajištění administrativní a provozní agendy na úrovni back office
- Organizace služebních cest
- Péče o návštěvy
- Zajištění provozu, úklidu a údržby kuchyňky, včetně zajištění občerstvení pro klienty
- Zajištění objednávky a organizační zabezpečení občerstvení/cateringu při školení, seminářů a jiných firemních aktivitách
- Správa došlé a odchozí pošty, včetně elektronické
- Evidence, zpracovávání objednávek a garance skladových zásob kancelářských potřeb
- Ostatní práce a činnosti dle dohody s nadřízeným.
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- Zkušenosti na dané pozici - výhodou
- Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič) - podmínkou
- Výborná znalost na PC, Word, Excel, Outlook, PowerPoint
- Pozitivní a aktivní přístup ke svěřeným úkolům
- Velmi dobré organizační a komunikativní schopnosti
- Flexibilitu, spolehlivost, zodpovědnost, důslednost, pečlivost, logické uvažování, empatie, loajálnost
- Bystrý mozek a samostatné myšlení
- Příjemné a reprezentativní vystupování.
Nabízíme:
- Stravenkový paušál, služební tel.+ SIM, příspěvek na dopravu, příspěvek na životní nebo penzijní pojištění, možnost profesního růstu, školení
- Po roce nabízíme prodloužení na dobu neurčitou.
Kontakt emailem.

První kontakt

Kontaktní osoba: Lucie Kupková
E-mail: kariera@solidsun.cz

Referenční číslo ÚP: 22949280732
Poslední aktualizace: 8.9.2021

Podobné pracovní nabídky

SOLIDSUN s.r.o. – Frýdek-Místek
8.9.2021 · 14 000 Kč
ROTN IMO, spol. s r.o. – Frýdek-Místek
25.8.2021 · 25 000 – 26 000 Kč
WINNER GROUP-WG, s.r.o. – Jablunkov
9.9.2021 · 20 000 Kč
SOLIDSUN s.r.o. – Frýdek-Místek
8.9.2021 · 14 000 Kč
Babynabytek s.r.o. – Bocanovice
6.9.2021 · 120 Kč / hod.
Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 16.9.2021.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů