Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Frýdek-Místek / PRACOVNÍK/PRACOVNICE KANCELÁŘE (BACK OFFICE)

PRACOVNÍK/PRACOVNICE KANCELÁŘE (BACK OFFICE)

SOLIDSUN s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici PRACOVNÍK/PRACOVNICE KANCELÁŘE (BACK OFFICE). Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu určitou do 11.10.2022 s ohodnocením od 25 000 do 27 500 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je SOLIDSUN s.r.o. - pracoviště Příborská, okres Frýdek-Místek. Nástup možný ihned. Další informace Vám poskytne Lucie Kupková.

Zaměstnavatel: SOLIDSUN s.r.o.
Místo výkonu práce: Frýdek-Místek
Platové ohodnocení: 25 000 – 27 500 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 40
Pracovní poměr: Na dobu určitou do 11.10.2022
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

A16 z:11/10/2021
Jsi samostatný/á, komunikativní a spolehlivý/á? Pokud ano, a k tomu máš rád/a pořádek v papírech, tak nám zašli svůj životopis. Právě teď totiž hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici - back office pracovník.
O firmě SOLIDSUN:
- Jsme rychle rostoucí ryze česká firma, která hledá dalšího nadšence do fotovoltaiky. Je nás už více než 200, kteří chtějí pomáhat lidem využívat obnovitelné zdroje energie. Budujeme firmu, která klade důraz na nadstandardní servis a spokojenost svých zaměstnanců. Pod křídly skupiny Ekocesta přinášíme našim klientům podporu na jejich cestě k uhlíkové neutralitě. Tvoříme zelenou budoucnost a jsme jim spolehlivým partnerem, který nabízí unikátní systém energetického řešení na míru. Přidej se k nám a tvoř společně s námi lepší budoucnost.
Náplň práce:
- Odpovědnost za administrativní zpracování obchodního případu od obdržení smlouvy, ukončení realizace až po vyplacení dotace
- Kontrola vystavovaných faktur zákazníkům nebo externím subjektům
- Řešení reklamací
- Komplexní správa klientského portfolia
- Zadávání, skenování a ukládání dokumentů do zákaznického systému (CRM)
- Podávání žádostí na ČEZ, EG.D a PRE
- Spolupráce při administrativním řešení s obchodními zástupci, projekcí a realizací
- Vystavování dodatků ke smlouvám.
Požadujeme:
- SŠ vzdělání s maturitou
- Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- Znalost účetního systému POHODA (výhodou)
- Prozákaznické cítění
- Uživatelskou znalost MS Office - Word, Excel, Outlook
- Zájem učit se novým věcem
- Samostatnost, pečlivost, spolehlivost.
Nabízíme:
- Stravenkový paušál, služební tel.+ SIM, příspěvek na dopravu, příspěvek na životní nebo penzijní pojištění, možnost profesního růstu, školení, po roce nabízíme prodloužení na dobu neurčitou.
Kontakt emailem.

První kontakt

Kontaktní osoba: Lucie Kupková
E-mail: kariera@solidsun.cz

Referenční číslo ÚP: 23272340784
Poslední aktualizace: 11.10.2021

Podobné pracovní nabídky

AnchorMen s.r.o. – Frýdek-Místek
21.10.2021 · 22 000 Kč
AnchorMen s.r.o. – Frýdek-Místek
21.10.2021 · 23 000 Kč
KOMPAKT spol. s r.o. – Frýdek-Místek
22.9.2021 · 18 000 Kč
AnchorMen s.r.o. – Frýdek-Místek
21.10.2021 · 22 000 Kč
AnchorMen s.r.o. – Frýdek-Místek
21.10.2021 · 23 000 Kč
Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 26.10.2021.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů